Step Up Revolution [2012] with Sinhala Subtitles


මේ චිත්‍රපටිය නිකුත් වෙලා ලබා දෙන්න ගොඩක් දවසක් ගියාට සමාවෙන්න ඕන.මේක මම බාරගත්ත චිත්‍රපටියක් නම් නෙමෙයි.ඊයේ දවස පුරාවට වෙබ් අඩවියේ ත්‍රෙඩ් 4ක් විතර පලවුනා දැක්කා මේකට සබ් දෙන්නේ නැත්ද කියලා..මට මැසේජ් 1කුත් එවලා තිබ්බා අනේ මේකටත් සබ් දෙන්න කියලා.ඇත්තටම මේ චිත්‍රපටියට මේ තරම් උම්මාදයක් තියන බව නම් මම දන්නේ නෑ.සමහර විට මම නැටුම් වලට අකමැති නිසා වෙන්න ඇති.
හරි කොහොම උනත් ටිකක් පරක්කු වෙලා හරි ඔයාලා වෙනුවෙන් මේක අරන් ආවා.මට ඊයේ රෑ 11ට විතර තමයි මේක කරන්න පුලුවන්ද කියලා අහලා තිබ්බේ.ඒක නිසා නිදිමත පැත්තකට දාලා අද උදේ වෙද්දි කරලා දෙන්න හිතුවා.උපසිරැසි එකේ වැරදි නැතිවේවි.හැබැයි ඇලපිල්ලක් පාපිල්ලක් නැති උනොත් තරහා ගන්න එපා මොකද ඊයේ රෑ නේ මේක දැම්මේ ඒ නිසා.



මම මේකේ කලින් කතාමාලා 3නම බලලා නැහැ.හැබැයි මේක මම හිතන්නේ කලින් කතාමාලා වලට සම්බන්ධයක් නැහැ වගේ.ඒක නිසා ඔබ කලින් එවා බලලා නැත්නම් මේක බලන්න ගැටළුවක් වෙන එකක් නැහැ.කතාව කෙටියෙක් මෙහෙමයි ෂොන් ඇතුලු කණ්ඩායම මියාමි වල ඉන්න දක්ෂම නර්තනශිල්පින් වගයක්.ඔවුන් එක එක විදියේ නර්තන විදි ඉදිරිපත් කරලා ඒවා ටු ටියුබ් එකට දානවා එහෙම කරන්නේ යු ටියුබ් එකේ තරගයක් තියනවා වැඩිම ගානක් නරඹපු නර්තන විඩියෝ එකට විශාල මුදල් ත්‍යාගයක් දෙනවා කියලා.ඒක නිසා මොවුන් විවිද විවිධ ආකාරයේ නියමෙටම සැලසුම් කරලා නර්තන ඉදිරිපත් කරනවා.මේ අතර නගරයට ආයෝජකයෙක් එනවා.ඔහු ඇවිත් මියාමි නගරය දියුණු කරන්න කියලා ෂොන් ඇතුළු නර්තන කණ්ඩායම ඉන්න ප්‍රදේශය මිලට අරන් ඒ පැත්ත සුද්ද කරලා දාන්න යන්නේ.මේ නිසා ඒ පැත්තේ තියන ගොඩක් නිවාස කඩසාප්පු නැති වෙන්න යනවා.මේවට එරෙහිව ෂොන් ඇතුළ නර්තන කණ්ඩායම තමන්ගේ නර්තන හැකියාව උපයෝගි කරගන්නවා.ඇත්තටම නටලා මේ වගේ ලොකු දෙයක් කරන වැඩක් නවත්වන්න ආණ්ඩුවට බලපැමක් කරන්න පුලුවන් වෙයිද?එහෙම පුලුවන් වෙයිද කියලා ඔයාලා කතාව අරන් බලන්න.ආ කියන්න බැරි උනානේ ෂොන්ට අහම්බෙන් මේන් ගැණු ළමයෙක් මුණ ගැහෙනවා.ඇයටත් හොදට නටන්න පුලුවන්.ඇයවත් කණ්ඩායමට එකතු කරගන්න හදනවා..නමුත් පසුව දැන ගන්නවා අර නගරය වෙනස් කරන්න බිල්ඩින් හදන්න ආපු සමාගමේ අයිතිකාර දුව තමයි මෙයා කියලා.දුව තාත්තාගේ පැත්තේ ඉදිවිද නැත්නම් මේ ෂොන්ගේ නර්තන කණ්ඩායමට එකතු වෙලා ඇයගේ තාත්තා කරන්න යන මේ වැඩේ නවත්වයිද? ලස්සන නැටුම් ගොඩක් තියන මේ කතාව එහෙනම් අරන්ම බලන්න.

තව දෙයක් මම සබ් දාපු තවත් අලුත් ෆිල්ම් එකක් තව ටිකකින් ලැබේවි තව ටිකකින් සයිට් එක පැත්තේ ආපහු එන්නකෝ.


0 comments:

Post a Comment