Death Race (2008) with Sinhala Subtitles


මේ චිත්‍රපටිය අරන් එන්න හේතු ටිකක් තිබුනා ඒ ගැන මතක් කරගෙනම චිත්‍රපටියේ කතාව ගැන පොඩ්ඩක් බලමු.උපසිරැසි දාන්න අරන් දැනට මම අවුරුද්දයි මාස 9ක් වෙනවා.මාස වලින්ම කිව්වොත් මාස 21ක්.ඒ මාස කිහිපය ඇතුලත මගේ අතින් උපසිරැසි ගන්වපු චිත්‍රපටි 33ක්ම ඔබ හමුවේ තබා අවසන් මේ අද උපසිරැසි සමගින් ඔබට ලැබෙන්නේ 34වැනි චිත්‍රපටියයි.මේක ටිකක් පරණ උනත් උපසිරැසි ගන්වන්න හිතුවේ කාරණා කිහිපයක්ම නිසයි එකක් මම මුලිව්ම මගේ උපසිරැසි එක පටන් ගත්තේ Death Race 2 චිත්‍රපටියෙන්නේ. ඉතින් මම මේකේ පලවෙනි චිත්‍රපටියට උපසිරැසි දිලා නැත්නම් ඒක ලොකු අඩුවක් නේද කියලා මට හිතුනා.එක නිසා ඔන්න මේ චිත්‍රපටිය උපසිරැසි එක්කම දෙන්න හිතුවා.මම හිතනවා ඔබ කැමතිවෙයි කියලා.

කතාව ගැන නම් කියන්න උවමනා නැතිවෙයි මොකද ගොඩක් අය බලලත් ඇති නැත්නම් කතාව පොඩ්ඩක් විතර අහලත් ඇති.කමක් නෑ මම පොඩ්ඩක් කතාව ගැන මතක් කරන්නම් ජෙන්සන් කියන්නේ කාර්මාන්ත ශලාවක වැඩ කරන සමාන්‍ය පුද්ගලයෙක්.මොහු දිනක් රැකියාව නිම කර ගෙදරට එනවා මොහු විවාහකයි ජෙන්සන්ට කුඩා ළමයෙකුත් ඉන්නවා.නමුත් එදා සිදුවන්නේ කවදාවත් සිදුවිය නොවිය යුතු දෙයක්.ජෙන්සන් උඩතට්ටුවට ගොස් පහලට එද්දි බිරිද ලේ විලක් මත හැරිසිටිනවා දකිනවා, මිනිමරුවාත් ඒ අසල සැගවි ඉදලා ජේසන්ව සිහිය නැති කරලා ඔහු මේ මිනිමැරුම කල ආකරයට එත්තු ගන්වනවා.බිරිදව මැරිමේ වරදට ඔහුව හිරබාරයට ගන්නවා.මොහුව පසුව දුපතක තිබෙන එක්තරා සිරකදවුරකට මාරු කර යවනවා.මේ සිරකදවුර එසේ මෙසේ සිරකදවුරක් නෙමෙයි.මෙහි වාර්ශිකව තරගයක් පැවැත්වෙනවා සිරකරුවන් යොදාගෙන.ඒ තරගය ජිවිතයත් මරණයත් අතර තරගයක්. ජයග්‍රහකයාට ලැබෙන ත්‍යාගය තමයි හිරෙන් නිදහස් වි යාම.ජෙන්සන්ටත් මේ තරගයට අකමැත්තෙන් වුවද සහාභාගි වෙන්න වෙනවා.මේ අතර වාරයේ එදා රෑ ජේසන්ගේ නිවසට පැමිණ බිරිදව මරා දැමුවේ කවුද? ඇයි එහෙම කලේ කියන එවට උත්තරත් ඔහුට දැනගන්න ලැබෙනවා.ඇත්තටම මෙහෙම කලේ ඇයි?ජේසන්ට මේ තරගයට ඉදිරිපත් වෙලා ජයග්‍රහනය කිරිමට හැකිවෙයිද?මේ තරගය මොනවගේ එකක්ද මේ සියල්ල දැනගන්න ඔබ මේ චිත්‍රපටිය නරඔලා නැත්නම් අනිවාර්යෙන් නරඔන්න.ඒ වගේම නරඔලා තියන අය කැමතිනම් මතකය අලුත් කරගන්න නැවත නරඔන්න.ඒ වගේම ඔබ ඩෙත්රෙස් 2 චිත්‍රපටිය නරඔලා නැත්නම් මෙතනින් ගිහින් එකත් අරගන්න පුලුවන්

මේ චිත්‍රපටිය IMDB හි මනාප 94,268කින් 6.4 අගයක් දිනාගෙන තියනවා.ඒ වගේම මෙහි ප්‍රධාන චරිතය වන ජෙන්සන් ගේ චරිතයට පණ පොවන්නේ මම ආසම නළුවෙක් වෙන ජේසන් ස්ටේතම්.මෙහි R වර්ගිකරණයට ලක්වුනත් වැඩිහිටියන්ට පමණක් නොව ඔනැම කෙනෙක්ට බලන්න පුලුවන් චිත්‍රපටියක්. නමුත් R වර්ගිකරණ ලැබි තිබෙන්නේ මෙහි ඇතුලත් ත්‍රාසජනක ජවනිකා හේතුවෙන්.එවැනි ජවනිකා බලන්න පුලුවන් නම් කිසිදු ප්‍රශ්නයක් නෑ ඔබට මේ චිත්‍රපටිය නරඔන්න පුලුවන්.එහෙනම් ඊලගට මම...ඔයාලා කිපදෙනෙක් මගෙන් මේ දවස් ටිකේම ඉල්ලලා inbox එක පුරවපු චිත්‍රපටියක් අරගෙන එන්නම්.ගිහින් එන්නම් එහෙනම්.හැමෝටම සුභ දවසක්.

0 comments:

Post a Comment